Bu Blogda Ara

İzleyiciler

11 Şubat 2009 Çarşamba

DOĞUKENT RESİMLERİ








III. GENEL KURUL

S.S.Doğukent Kooperatifinin 1998 Olagan Genel Kurul Toplantısı 04.04.1999 tarihinde, saat: 13.00 de Şekerdere'de Kahramanmaraş Belediyesine ait Sosyal Tesislerde San.ve Tic. Bakanlığı Temsilcileri, Muhterem Dere ve Nuri Doğan Bekerecioğlu'nun gözetiminde yapıldı.

Bu Genel Kurulda;

Kayıtlı üye sayısı : 1500 kişi,
Katılan üye sayısı : 595 kişiydi.

En Güzel Karar: Bu Gn. Kurulda huzur hakkı olarak Yönetim Kurulu Üyelerine 1 Ytl verilmesine karar verildi.

Öte yandan, C tipi dairelerin üretilmemesine karar verildi.

Aidatların aynen kalmasına ve aidatlara ilave olarak peşinat ödenmesi oy birliği ile şöyle belirlendi:

A Tipi Konut : 3.250 DM peşinat ve 250 DM aidat,
B Tipi Konut : 2.700 DM peşinat ve 200 DM aidat,
C Tipi Konut : 1.400 DM peşinat ve 150 DM aidat.

Ayrıca, A Tipi konutlara üye olacaklardan 1.250 ABD fark alınmasına,
B Tipi konutlara üye olacaklardan 1000 ABD fark alınmasına karar verildi.,

14. Madde gereği Yönetim Kurulu Üyelerinin seçimine geçildi.
Veysel Gülaçtı ve H.Ali Kaya tarafından Divan Başkanlığına verilen teklifte Yönetm Kuruluna ve Denetim Kuruluna aşağıdaki isimler oy birliği ile seçildi.

YÖN. KUR. ASİL ÜYELERİ

1-Ali Sezal (Bel.Bşk.)
2-Veysi Kaynak,
3-Ömer kaya,
4-Mehmet Oğulmuş,
5-Ömer Faruk Şirikçi,

YÖN.KUR.YDK.ÜYELERİ.

1-Şerif Eryman,
2-Salih Çakmak,
3-Eshabil Özdemir,
4-Nazım Yılmaz,
5-Hüseyin Kayabaşı,

DENETİM KUR. ASİL ÜYELERİ

1-Mustafa Yaman,
2-Bahri Özkömeç,
3-Metin Doğan,

DENETİM KUR. YEDEK ÜYELERİ

1-Sabahattin Kala,
2-İbrahim Karaosmanoğlu,
3-Veysel Gülaçtı,
secildiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder